Zaměstnáváme především osoby se zdravotním postižením

Máte elán a odhodlání? Staňte se součástí pracovního týmu společnosti JUHA. Jsme přední zaměstnavatel na chráněném trhu práce. Pomáháme osobám se zdravotním postižením s integrací do pracovního procesu.

juha integrace osob se zdravotním postižením

Integrace

Pomáháme osobám se zdravotním postižením najít pracovní uplatnění odpovídající jejich možnostem a dovednostem. Společnost JUHA nabízí komplexní integraci zahrnující vedle přípravy a zaškolení zejména individuální podmínky pro výkon pracovní činnosti včetně případné asistence a dohledu.

Příprava k práci

Díky širokému spektru námi poskytovaných služeb si naši zaměstnanci mohou vyzkoušet práci na několika pozicích, aby zjistili, jaká pracovní náplň a rozsah pracovní doby jim opravdu vyhovuje.

Zajistíme i dopravu na pracoviště a zpět.

Naše vlastní autodoprava umožňuje zajistit zaměstnancům po dohodě i cestování z místa bydliště do práce a zpět. 

Praxe studentů OZP

Dáváme příležitost studentům ze speciálních škol poznat práci v běžném provozu. Studenty motivujeme k ekonomické soběstačnosti a nabízíme uplatnění na chráněném trhu práce. Mnozí studenti, kteří absolvují praxi v našich chráněných dílnách, se následně stávají našimi dlouhodobými zaměstnanci.

Společenská zodpovědnost

Víte, že každý desátý člověk žije se zdravotním postižením. To je větší část populace, než je podíl lidí s modrýma očima.

Dáváme příležitost osobám zdravotně znevýhodněným začlenit se do běžného života. Pro každého kdo chce pracovat najdeme práci. V našem kolektivu není zdravotní znevýhodnění handicapem.

JUHA působení, Brno Jiříkov

Kde působíme

Chráněné dílny provozujeme po celé České republice. Regionální střediska, v rámci nichž poskytujeme většinu našich služeb, se nachází v Brně a Jiříkově .

Administrativní pracovník - pro OZP

Brno
Jiříkov
Kroměříž
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Administrativní pracovník vede administrativní agendu, stará se o organizační, provozní a administrativní záležitosti. Organizuje a připravuje firemní jednání a zasedání.

Personalista - pro OZP

Brno
Jiříkov
Kroměříž
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Pracovní pozice personalisty zahrnuje práci s dokumenty, archivaci, komunikaci se zaměstnanci i s potenciálními zaměstnanci, příprava podkladů pro zpracování mezd, komunikace s úřady.

Vedoucí sekretariátu - pro OZP

Brno
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Vedoucí sekretariátu má na starosti vedení sekretariátu a administrativy společnosti. Komunikuje s kolegy, zaměstnanci i klienty a obchodními partnery. Vede malý tým lidí. Praxe vedoucího pracovníka je výhodou, nikoliv podmínkou.

Vedoucí autodopravy - pro OZP

Brno
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Vedoucí autodopravy bude řídit provoz řidičů, komunikovat se zákazníky i obchodními partnery. Součástí pozice je odpovědnost za technický stav vozidel a zajišťování údržby, servisu a oprav se smluvními partnery.

Zástupce vedoucího autodopravy - pro OZP

Brno
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Zástupce vedoucího autodopravy čeká řízení provozu řidičů, komunikace se zákazníky i obchodními partnery. Součástí pozice je odpovědnost za technický stav vozidel a zajišťování údržby, servisu a oprav se smluvními partnery.

Pomocný manipulační dělník, dekompletace - pro OZP

Břežany
Brno
Brtníky
Dřínov
Jiříkov
Kroměříž
Varnsdorf
Vyškov
8 – 20 hod. týdně

Pomocný manipulační dělník vykonává manuální práce dekompletace a separace elektrozařízení, papírových obalů a dalších produktů určených k dalšímu využití.

Vhodné i pro přechod ze sociálních služeb na chráněný trh práce.

Pomocný manipulační dělník, kompletace - pro OZP

Brno
Jiříkov
Varnsdorf
8 – 20 hod. týdně

Kompletace balíčků z dodaných polotovarů, součástek nebo jiných předmětů, kompletace elektrosoučástek - jističe, spínače, stykače apod. z dodaných komponent, navrtání šroubků, dotahování matek, skládání krabiček, lepení štítků, ...

Recepční - pro OZP

Brno
Jiříkov
Varnsdorf
8 – 20 hod. týdně

Recepční se stará o zabezpečení jednotlivých pracovišť, ohlašuje a uvádí návštěvy a vede o nich evidenci, dozoruje materiál nebo hotové výrobky na skladech a ve výrobě, kontroluje zaparkované vozidla, zajišťuje výdej a příjem balíků dodavatelské služby.

Obchodní zástupce - pro OZP

Brno
Jiříkov
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Telefonický a mailový kontakt s klienty, vytváření databází, zpracování poptávek, výběrových řízení, tvorba prezentací, správa sociálních sítí, psaní článků a další. Konkrétní náplň dle zkušeností, zájmů a osobních předpokladů.

Asistentka vedení společnosti - pro OZP

Brno
Varnsdorf
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Úzká vazba na vedení společnosti, komunikace s vedením společnosti, řešení zadaných úkolů, vedení kanceláře, komunikace ven i dovnitř společnosti.

Řidič/ka pro Brno a okolí - pro OZP

Brno
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Jízda po Brně a okolí, svoz a odvoz zaměstnanců na směny, svoz materiálů a zajišťování dalších jízd po Brně.

Vedoucí provozu - pro OZP

Brno
Jiříkov
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Vedení několika pracovních týmů (5 - 8 osob) na jednotlivých zakázkách.

Obsluha myčky aut - pro OZP

Brno
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Hledáme svědomitého a flexibilního zaměstnance do portálové automyčky, který rád pracuje s auty a zajímá se o ně.

Řidič/ka pro Jiříkov a okolí - pro OZP

Jiříkov
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Jízda po Jiříkově a okolí, svoz a odvoz zaměstnanců na směny, svoz materiálů a zajišťování dalších jízd po Jiříkově.

Vedoucí provozu myčky aut - pro OZP

Brno
20 – 30 hod. týdně
30 – 40 hod. týdně

Vedoucí provozu myčky aut má na starosti vedení pracovního týmu v provozu, cca. 5 lidí, plánování směn a koordinace práce. Komunikace se zákazníky a vedením společnosti. Odpovědnost za technický stav. Zajišťování údržby, servisu a oprav se smluvními partnery.

 

Zástupce vedoucího provozu myčky aut - pro OZP

Brno
20 – 30 hod. týdně
30 – 40 hod. týdně

Zástupce vedoucího provozu myčky aut má na starosti vedení pracovního týmu, komunikaci s vedoucím provozu a koordinaci práce. V případě nepřítomnosti zastupuje vedoucího provozu.

Zástupce vedoucího provozu - pro OZP

Varnsdorf
20 – 30 hod. týdně
30 – 40 hod. týdně

Zástupce vedoucího provozu má na starosti spoluvedení pracovního týmu, komunikaci s vedoucím provozu a koordinaci práce. V případě nepřítomnosti zastupuje vedoucího provozu.

Pracovní asistent - pro OZP

Česká Kamenice
Kroměříž
Šebetov
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Pracovní asistent má na starosti koordinaci v rámci pracovního týmu a podporu jednotlivých členů pracovního týmu, komunikaci s vedoucím provozu a koordinaci práce. V případě nepřítomnosti zastupuje vedoucího provozu.

 

Řidič/ka pro Varnsdorf a okolí - pro OZP

Varnsdorf
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Jízda po Varnsdorfu a okolí, svoz a odvoz zaměstnanců na směny, svoz materiálů a zajišťování dalších jízd po Varnsdorfu.

IT Technik - pro OZP

Varnsdorf
20 – 30 hod. týdně
30 – 40 hod. týdně

IT technik zabezpečuje technický chod firmy, od instalace a zabezpečení informační sítě, přes spravování servisních služeb (zabezpečení, portály firmy, správa servisních účtů, VoIP atd.), správu klientských zařízení včetně helpdesku, zajištění IT techniky, až po školení jednotlivých pracovníku pro práci s firemním prostředím.

Jak hodnotí práci naši zaměstnanci?

Příběhy úspěšné kariéry a integrace v rámci našeho programu.

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benefity

Nabízíme vám

  • zaměstnání v přátelském kolektivu
  • smlouvu na hlavní pracovní poměr
  • práce na zkrácený úvazek
  • až 10 dní dovolené navíc
  • možnost dalšího vzdělávání
  • vstupní školení a trvalá podpora
  • půlroční odměny dle odvedené práce