Administrativní pracovník - pro OZP

Administrativní pracovník vede administrativní agendu, stará se o organizační, provozní a administrativní záležitosti. Organizuje a připravuje firemní jednání a zasedání.

Brno
20 hod. týdně
juha administrativní pracovník

Co bude náplní vaší práce?

  • práce s dokumenty v Office 365
  • příprava schůzek a jednání
  • komunikace se stálými i potenciálními zákazníky a dodavateli
  • komunikace s úřady
  • zpracování a archivace dokumentů

Co od vás očekáváme?

  • výborná znalost práce na počítači
  • výborná znalost práce s MS Office 365.
  • ŘP sk. B výhodou

Výhodou je zapálení pro práci, organizovanost, komunikativnost, loajalita, pečlivost, empatie.

juha chráněný trh
Integrace

Pomůžeme vám se vstupem na chráněný trh práce

Pomáháme zdravotně znevýhodněným osobám najít pracovní uplatnění odpovídající jejich možnostem a dovednostem.

Benefity

Nabízíme vám

  • zaměstnání v přátelském kolektivu
  • smlouvu na hlavní pracovní poměr
  • práce na zkrácený úvazek
  • až 10 dní dovolené navíc
  • možnost dalšího vzdělávání
  • vstupní školení a trvalá podpora
  • půlroční odměny dle odvedené práce

Už jen “krůček” od nové práce

Vyplňte základní kontaktní údaje a připojte svůj životopis.

A co čekat potom? Do dvou dnů vám odpovíme, pozveme vás případně na osobní pohovor s vedením společnosti a domluvíme si nástupní termín.

Pouze jeden soubor.
Limit 256 MB.
Povolené typy: pdf.
1 MB limit per form.

Další volná místa

Pomocný manipulační dělník, kompletace - pro OZP

Brno
20 hod. týdně

Kompletace balíčků z dodaných polotovarů, součástek nebo jiných předmětů, kompletace elektrosoučástek - jističe, spínače, stykače apod. z dodaných komponent, navrtání šroubků, dotahování matek, skládání krabiček, lepení štítků, ...

Recepční - pro OZP

Brno
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Recepční se stará o zabezpečení jednotlivých pracovišť, ohlašuje a uvádí návštěvy a vede o nich evidenci, dozoruje materiál nebo hotové výrobky na skladech a ve výrobě, kontroluje zaparkované vozidla, zajišťuje výdej a příjem balíků dodavatelské služby.

Asistentka vedení společnosti - pro OZP

Brno

Úzká vazba na vedení společnosti, komunikace s vedením společnosti, řešení zadaných úkolů, vedení kanceláře, komunikace ven i dovnitř společnosti.

Vedoucí provozu - pro OZP

Brno
20 – 30 hod. týdně

Vedení několika pracovních týmů (5 - 8 osob) na jednotlivých zakázkách.

Řidič/ka pro Jiříkov a okolí - pro OZP

Jiříkov
12 - 20 hod. týdně

Jízda po Jiříkově a okolí, svoz a odvoz zaměstnanců na směny, svoz materiálů a zajišťování dalších jízd po Jiříkově.

Pracovní asistent - pro OZP

Brno
20 hod. týdně

Pracovní asistent má na starosti koordinaci v rámci pracovního týmu a podporu jednotlivých členů pracovního týmu, komunikaci s vedoucím provozu a koordinaci práce. V případě nepřítomnosti zastupuje vedoucího provozu.

 

IT Technik - pro OZP

Brno
16 – 20 hod. týdně

IT technik zabezpečuje technický chod firmy, od instalace a zabezpečení informační sítě, přes spravování servisních služeb (zabezpečení, portály firmy, správa servisních účtů, VoIP atd.), správu klientských zařízení včetně helpdesku, zajištění IT techniky, až po školení jednotlivých pracovníku pro práci s firemním prostředím.