Dokážeme zkrotit čísla i vyřešit náhradní plnění s úřady
Účetnictví vedeme pro naše i vaše společnosti. Nejčastěji ho propojujeme s nabídkou a realizací ostatních služeb, a tak vám rádi usnadníme nejen komunikaci s úřady při uplatňování náhradního plnění. Pomůžeme vám také s administrativou včetně zpracování dokumentů, archivace a skartace.


Účetnictví, daně a mzdová agenda bez stresu (nejen) na konci měsíce
Zpracujeme pro vás mzdy vašich zaměstnanců včas, bezchybně a kvalitně. Ušetříme vám interní kapacity i stres na konci každého měsíce a postaráme se o agendu s tím spojenou, včetně komunikace s úřady.

Daňové a právní poradenství – smlouvy, směrnice, transakce
Poradíme vám v oblasti pracovního a obchodního práva. Připravíme vám smlouvy či interní směrnice, za které se můžete postavit. Pomůžeme při kontrole z finančního úřadu nebo v oblasti transakčního daňového poradenství, zdaňování fyzických osob a řízení daňových rizik.

Služby auditora
Pomůžeme vám s vyplněním daňového přiznání, uplatníme slevy a navrhneme daňovou optimalizaci. Zprostředkujeme pro vás posudek nezávislého auditora.

Náhradní plnění – přehledně, jasně, výhodně pro vás
Zjistíme vaše povinnosti a potřeby. Vysvětlíme vám princip náhradního plnění a představíme vám služby a produkty, které můžete u skupiny JUHA čerpat v rámci plnění s ohledem na daňovou optimalizaci. Kompletně za vás vyřešíme legislativu i komunikaci s úřady.

Administrativa, dokumenty, zákonná skartace
Zpracujeme vám administrativní agendu s důrazem na digitalizaci dokumentů. Převedeme vám papírové materiály do elektronické podoby, vše roztříděno tak, jak jste zvyklí. A na požádání zajistíme i bezpečnou skartaci a ekologickou likvidaci nepotřebných dokumentů. Využitím těchto služeb zároveň efektivně splníte povinnost náhradního plnění.
Výčet souvisejících prací:
- Právní poradenství v oblasti pracovního a obchodního práva
- Příprava firemních smluv a interních směrnic
- Zprostředkováváme audit
Třídění, zakládání, svoz a archivace dokumentů - Zajištění skartace a ekologické likvidace dokumentů
- Zpracování mezd, docházky a další agendy
- Mzdové výměry
- Daňové přiznání
- Pomoc při kontrole z finančního úřadu a dalších institucí
Práce nám jde od ruky, no posuďte sami…
Chcete mít vyřešenu administrativu a náhradní plnění?
Vyplňte prosím poptávkový formulář nebo využijte přímého kontaktu. Obratem uzavřeme rámcovou smlouvu, připravíme potřebný počet přednabitých karet a doladíme případné specifické detaily.