Obchodní zástupce - pro OZP

Telefonický a mailový kontakt s klienty, vytváření databází, zpracování poptávek, výběrových řízení, tvorba prezentací, správa sociálních sítí, psaní článků a další. Konkrétní náplň dle zkušeností, zájmů a osobních předpokladů.

Brno
Jiříkov
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně
juha obchodní zástupce

Co bude náplní vaší práce?

  • telefonický a mailový kontakt
  • zpracování poptávek
  • psaní článků
  • vytváření databází
  • správa sociálních sítí

Co od vás očekáváme?

  • výborná znalost práce na počítači
  • výborná znalost práce s MS Office 365
  • ŘP sk. B podmínkou.

Výhodou zapálení pro práci, komunikativnost, loajalita, pečlivost, empatie, praxe na obdobné pozici na personálním oddělení.

juha chráněný trh
Integrace

Pomůžeme vám se vstupem na chráněný trh práce

Pomáháme zdravotně znevýhodněným osobám najít pracovní uplatnění odpovídající jejich možnostem a dovednostem.

Benefity

Nabízíme vám

  • zaměstnání v přátelském kolektivu
  • smlouvu na hlavní pracovní poměr
  • práce na zkrácený úvazek
  • až 10 dní dovolené navíc
  • možnost dalšího vzdělávání
  • vstupní školení a trvalá podpora
  • půlroční odměny dle odvedené práce

Už jen “krůček” od nové práce

Vyplňte základní kontaktní údaje a připojte svůj životopis.

A co čekat potom? Do dvou dnů vám odpovíme, pozveme vás případně na osobní pohovor s vedením společnosti a domluvíme si nástupní termín.

Pouze jeden soubor.
Limit 16 MB.
Povolené typy: pdf.
1 MB limit per form.

Administrativní pracovník - pro OZP

Brno
Jiříkov
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Administrativní pracovník vede administrativní agendu, stará se o organizační, provozní a administrativní záležitosti. Organizuje a připravuje firemní jednání a zasedání.

Personalista - pro OZP

Brno
Jiříkov
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Pracovní pozice personalisty zahrnuje práci s dokumenty, archivaci, komunikaci se zaměstnanci i s potenciálními zaměstnanci, příprava podkladů pro zpracování mezd, komunikace s úřady.

Vedoucí sekretariátu - pro OZP

Brno
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Vedoucí sekretariátu má na starosti vedení sekretariátu a administrativy společnosti. Komunikuje s kolegy, zaměstnanci i klienty a obchodními partnery. Vede malý tým lidí. Praxe vedoucího pracovníka je výhodou, nikoliv podmínkou.

Vedoucí autodopravy - pro OZP

Brno
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Vedoucí autodopravy bude řídit provoz řidičů, komunikovat se zákazníky i obchodními partnery. Součástí pozice je odpovědnost za technický stav vozidel a zajišťování údržby, servisu a oprav se smluvními partnery.

Zástupce vedoucího autodopravy - pro OZP

Brno
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Zástupce vedoucího autodopravy čeká řízení provozu řidičů, komunikace se zákazníky i obchodními partnery. Součástí pozice je odpovědnost za technický stav vozidel a zajišťování údržby, servisu a oprav se smluvními partnery.

Pomocný manipulační dělník, dekompletace - pro OZP

Břežany
Brno
Jiříkov
Kroměříž
Vyškov
8 – 20 hod. týdně

Pomocný manipulační dělník vykonává manuální práce dekompletace a separace elektrozařízení, papírových obalů a dalších produktů určených k dalšímu využití.

Vhodné i pro přechod ze sociálních služeb na chráněný trh práce.

Pomocný manipulační dělník, kompletace - pro OZP

Brno
Jiříkov
Varnsdorf
8 – 20 hod. týdně

Kompletace balíčků z dodaných polotovarů, součástek nebo jiných předmětů, kompletace elektrosoučástek - jističe, spínače, stykače apod. z dodaných komponent, navrtání šroubků, dotahování matek, skládání krabiček, lepení štítků, ...

Recepční - pro OZP

Brno
Jiříkov
8 – 20 hod. týdně

Recepční se stará o zabezpečení jednotlivých pracovišť, ohlašuje a uvádí návštěvy a vede o nich evidenci, dozoruje materiál nebo hotové výrobky na skladech a ve výrobě, kontroluje zaparkované vozidla, zajišťuje výdej a příjem balíků dodavatelské služby.

Asistentka vedení společnosti - pro OZP

Brno
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Úzká vazba na vedení společnosti, komunikace s vedením společnosti, řešení zadaných úkolů, vedení kanceláře, komunikace ven i dovnitř společnosti.

Řidič/ka pro Brno a okolí - pro OZP

Brno
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Jízda po Brně a okolí, svoz a odvoz zaměstnanců na směny, svoz materiálů a zajišťování dalších jízd po Brně.

Údržbář nemovitostí - pro OZP

Brno
Jiříkov
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Správa a údržba nemovitostí, zahrady, práce se dřevem, kovem, drobné instalatérské a elektrikářské práce.

Vedoucí provozu - pro OZP

Brno
Jiříkov
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Vedení několika pracovních týmů (5 - 8 osob) na jednotlivých zakázkách.

Obsluha myčky aut - pro OZP

Brno
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Hledáme svědomitého a flexibilního zaměstnance do portálové automyčky, který rád pracuje s auty a zajímá se o ně.

Fakturant/ka - pro OZP

Brno
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Fakturant/ka provádí zpracování faktur, fakturaci a likvidaci faktur. Během práce je potřeba zajišťovat data pro zpracování faktur, pořizovat a expedovat faktury odběratelům a také vypracovávat prvotní podklady pro zpracování faktur a účetnictví.

Řidič/ka pro Jiříkov a okolí - pro OZP

Jiříkov
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně

Jízda po Jiříkově a okolí, svoz a odvoz zaměstnanců na směny, svoz materiálů a zajišťování dalších jízd po Jiříkově.